Thursday, June 4, 2009

Tak Mau Masuk Opissss!!!!!

6 comments:

Abu Humairah said...

i know the feeling..
kalo 2-3 bln cuti pun dah liat..
bayangkan cuti setengah tahun!!!

rase cam nak pindahkan ofis ke umah pun ade..
hehehe...

anyway, slmt kembali bekerja..soon....ekekeke..

kuizikel said...

dapat twin takleh dpt double maternity leave ek? :D

awin said...

go, go... deq an...slmt bekerja.

hang_lipur said...

keje....?? bila kene start balik? hmmm... cuti dr april...mei...june..?? huik nak masuk dah?? huhuhuhu....sabor ek deqan...kalo takmo keje... kenelaa keje kt umah jer...ade org nak bayo gaji tak?? heheeh

Ibu Jasmin said...

Masa aku nak bersalin dulu, ada opismate aku cakap "mesti ko boring duduk rumah 2 bulan, mesti ko tak sabar nak gi keje"...tapi yang aku pelik, aku memang taknak pegi keje after 2months tu. Aku sronot tak keje. Dapat jaga anak aku. Dapat berblogger... goyang2 kaki,sambil gaji masuk.isk isk kat opis takleh wat semua tuh.

deqan said...

ciki: ko cuti setengah tahun ke hr tu? humang lama gile.. kalu aku jadi boss ko, dah carik replacement dah... hoohho (gurau jer.. ko fav staff, mana ada ganti)
kui: was hoping jugak, unfortunately takde.. dgr cite selangor cuti 3 bulan?? betul ker?
awin: thanks
nadey: that's my aim for the next 7 years.. heee.. fantasy? atau reality?
anem: aku dulu ingat mcm tu gak.. tapi skang tidak lagi..